Wednesday, November 16, 2016

COME AND FIND ME

Pogledao sam COME AND FIND ME Zacka Whedona. Zack je Jossov manje poznati brat ali to što nije popularan ne znači da se nije nametnuo nekim manje izvikanim poslovima kao što su epizode serija RUBICON ili HALT AND CATCH FIRE. Whedon je reditelj i scenarista ovog filma i prava je šteta što se nisu poklopile okolnosti da ovaj film dobije prostor i u bioskopima. No, šta je tu je.

Whedon je snimio izuzetno zanimljiv triler starog kova, oslonjen na tradiciju Pollackovog CONDORa ali i na atmosferu limanovskog LA u čemu znatan doprinos daje direktor fotografije Sean Stiegemeier. Svet u kome se film dešava je vibrantan, ima jasan indie senzibilitet i time obogaćuje solidan ali relativno konvencionalan trilerski koncept.

U strukturalnom pogledu, Whedon uspešno aplicira svoju ideju sa inovativnom upotrebom flešbekova i što je još važnije, ideju sa papira odlično prevodi na ekran. Otud ovo je izrazito potentan rediteljski debi u kome je scenaristička inventivnost samo jedan od detalja.

Aaron Paul mi nije omiljeni glumac svoje generacije ali uspeo je da iznese čitav ovaj film, upravo u indie ključu sa kojim Whedon uspešno polemiše. Upravo je ta stilska mešavina koju Whedon uspešno aplicira u spoju sa autsajderskim statusom jedna od tajni izuzetne harizme ovog filma.

* * * 1/2 / * * * *

No comments:

Post a Comment