Thursday, December 17, 2015

MOJAVE

Pogledao sam MOJAVE Williama Monahana, drugi rediteljski rad ovog scenariste koji je jedno vreme bio jako aktuelan ali bi se sada moglo reći da je u blagoj stagnaciji. Posle klimavog debija LONDON BOULEVARD, Monahan se vraća na američku teritoriju i snima egzistencijalistički triler MOJAVE u kome je sasvim sigurno iskoristio maksimum svoje voltaže u industriji i privukao prilično snažna imena za glavne uloge.

Nažalost, ako je LONDON BOULEVARD na neki način bio “ostatak” onoga što je Monahan ispisivao u krimićima, sa i bez Scorsesea, ovo deluje kao restl nečega što je radio u rimejku Tobackovog scenarija za THE GAMBLER. U ovom filmu, Monahan kao da želi da bude novi Toback, upitani macho umetnik/ odmetnik, kontrakulturni aktivista i bogataš, koji je kao Rundekov junak “jednog ranog jutra ostavio sve” ali je jako daleko od toga i MOJAVE uglavnom deluje karikaturalno.

Dijalozi koje junaci izgovaraju su pretenciozni i isprazni i Monahanu se mora priznati samo to da je film pismen u pogledu vizuelnog koncepta i ritma. Sve ostalo je nažalost potpuni promašaj, uključujući i sporadično nedoslednu stilizaciju.

MOJAVE je otud i završio strimovan na internetu iako ovako jaka glumačka podela ne promašuje bioskop, osim kad je na HBOu. 

* 1/2 / * * * *

No comments:

Post a Comment