Tuesday, July 2, 2013

EUROPA REPORT

Pogledao sam EUROPA REPORT Sebastiana Cordera. Ovaj ekvadorski reditelj, školovan na UCLA uspeo je da skupi relativno All-Star ekipu sa kredibilnim SF favoritom Sharlto Copleyem, Šveđaninom Michaelom Nyquistom koji se etablirao prevashodno kao negativac, mezimicom rumunskog festivalskog filma Anamaria Marincom i snimi zanimljiv SF u found footage maniru. Ovog puta gledamo sakupljene snimke sa putovanja svemirskog broda na Europu, jedan od Jupiterovih satelita gde postoji velika verovatnoća da se razvio život. Putovanje se ubrzo pretvara u niz fatalnih događaja koji jdnim značajnim delom imaju veze i sa time da li na Europi ima života ili ne.

EUROPA REPORT u sebi ima sve predispozicije za kvalitetan SF, čak možda i veliki uspeh, kultni status i sl. i Cordero je vrlo blizu da to postigne, međutim, osim dobre namere i solidne tehničke realizacije ne nudi ništa drugo. EUROPA REPORT nudi nekoliko zanimljivih suspense scena, ima dobar dizajn, ali sve to je samo prazna ljuštura pošto filmu nedostaje osnovna ideja o tome šta su mu ciljevi i krajnji horizonti. EUROPA REPORT se nikada sasvim žanrovski ne opredeli, i u priličnom delu trajanja se Cordero mahom divi vlastitoj zamisli i tome sa koliko pozicija kamere uspeva da opravda found footage. Gluma je takođe dobra što pomaže utisku da je film sadržajniji nego što jeste.

Šteta, EUROPA REPORT zaslužuje da se pogleda ali će baš zato ostaviti mnogo slabiji utisak jer izneverava visoka očekivanja.

* * 1/2 / * * * *

1 comment:

  1. Pozdrav, ja sam iz SAD-a, želim podijeliti ovo veliko svjedočanstvo o tome kako mi je dr. Agabazara pomogao vratiti svog bivšeg ljubavnika. Tijekom moje potrage za rješenjem došao sam u kontakt s Dr. Azbazarom i kroz njegovu pomoć moj se ljubavnik vratio na u roku od 48 sati. Dakle, s ovim sam toliko podebljan da savjetujem svakome tko traži način da dođe do ljubavnika natrag kontaktirati Dr.Agbazara na WhatsApp: { +2348104102662 } ili putem e-maila na: { agbazara@gmail.com } Ja sam tako sretan barem ja i moj ljubavnik opet se vraćaju jedni drugima i idu zajedno provesti slavlje Nove godine Hvala još jednom Dr. Azbazaru

    ReplyDelete