Saturday, January 21, 2012

EL MAL AJENO

Pogledao sam EL MAL AJENO Oskara Santosa, produkciju Alejandra Amenabara iz 2010. godine koja u sebi ima elemente supernatural trilera ali u suštini to ipak nije. EL MAL AJENO je melodrama o lekaru koji u jednom trenutku otkriva sposobnost da isceljuje ljude ali spoj njegove već prisutne rezigniranosti i nekih nusefekata te supermoći uskoro počinju da mu pretvaraju život u pakao.

Oskar Santos uspeva prilično dobro da zaintrigira i payoff je možda presuptilan za moj ukus, mada možda je i bolje da ostane ovako apstraktno nego da se uđe u konkretizaciju bez pokrića u dobroj ideji. Puls filma otud pre svega od intrige a egzekucija uje vrhunska i vrlo glossy.

Sam prikaz bolničkog života mi je bio malo neuverljiv. Naime, Noriegin lik je kao neki lekar opšte prakse koji leči sve vrste bolesti dok ne stekle isceliteljske moći, i svaku od tih bolesti leči sa veštinom specijaliste. Možda je to neka podela rada u španskim bolnicama sa kojom ja nisam upoznat ali to mi je prilično zamsetalo jer mi se čini da je svuda prisutna birokratizovanost zdravstva morala imati neku ulogu u jednom filmu sa ovako specifičnom temom.

EL MAL AJENO nije veliki film ali je vešto realizovan, atmosferičan i zaslužuje pažnju kao jedno sporedno Euro-ostvarenje.

* * * / * * * *

No comments:

Post a Comment