Saturday, August 30, 2008

FULL MOON HIGH

Pogledao sam FULL MOON HIGH Larry Cohena, courtey of Kunac.

Moram priznati da za ovaj film nisam znao i nije mi bio na listi brojnih Larryjevih filmova koje želim da pogledam. Uprkos povoljnim kritikama i visokoj ceni kod Maltina, što je Larry retko dobijao, bio sam skeptičan prema gledanju.

Međutim, na kraju sam bio izuzetno prijatno iznenađen, pošto je reč o potpuno off-the-wall komediji u kojoj je cela prioča sa vukodlakom samo plot device koji povezuje seriju potpuno off-the-wall sekečeva. Ono čega sam se ja plašio jeste da će Cohen u ovom filmu praviti neki umekšan horor, međutim FULL MOON je punokrvna edgy komedija, sa dosta hit and miss humora, koji je više hit nego miss i potpuno je na liniji nestašluka kakve su radili Landis ili Dante (a tu ne mislim na Landisov WEREWOLF nego baš na komedije).

Čini se da je pokrovitelj filma bio Alan Arkin čija se čitava familija pojavljuje, i Cohen je na jednom mestu skupio priličan broj odličnih komičara i svaki ima svoju ariju. Ono što je još zanimljivije to je da Cohen koji nije pisao previše komedija očigledno ima vrlo specifičan i svež odnos prema žanru i u njegovom filmu se često vide neka potpuno inovativna rešenja.

Naravno, u ocvakvoj skečevitoj strukturi, postoje određei padovi, kod Cohena se to dešava u samom finalu, ali konvencije žanra omogućuju da se sve privede kraju ona a high note.

U svakom slučaju, FULL MOON HIGH treba videti kao favorit iz senke.

* * * / * * * *

No comments:

Post a Comment