Wednesday, October 31, 2007

GLEN OR GLENDA

Uzeo sam da se podsetim filma GLEN OR GLENDA Ed Wooda. Prvi put sam ga gledao kao klinac, kad je bila ona prva pomama za Ed Woodom i moram priznati da mi uopšte nije bio urnebesno smešan, čak mi nije bio ni previše čudan, samo naprosto bezveze.

Isti utisak nažalost imam i na drugo gledanje. Ne želim da kažem da je Wood na neki način precenjen kao fetiš, naprotiv, očigledno je čovek radio vrlo konzistentno na svom opusu, i ja stojim pri tome da bih voleo da vidim film i knjige o bukvalno svakom filmmakeru, mislim da svaki reditelj od Cronenberga do Šotre ima neku svoju priču koju vredi čuti, međutim, Ed Wood je po mom dubokom uverenje mnogo zanimljiviji kao neka vrsta kolektivne projekcije, kao neka vrsta imaginarnog Recycle Bina u koji se ubacuje sve što je ikada bilo loše i sve što je ikada bio entuizijazam u svetu kinematografije, a sama Woodova dela to ne podržavaju.

No comments:

Post a Comment