Tuesday, October 23, 2007

DECOYS 2: ALIEN SEDUCTION

Gledao sam dosta filmova za zaborav, kao što je recimo DECOYS 2: ALIEN SEDUCTION Jeffrey Scott Landoa, courtesy of Kunac.

Ovaj nastavak nije toliko slabiji od prvog filma, kao što sajtovi prete, i ima taj neki poseban šmek da ga je pisao čovek koji je radio izvorni REVENGE OF THE NERDS. Međutim, suštinski, iako pokušava da bude ono što je ALIENS za ALIEN, pa čak odlazi i u neke eksplicitne omaže, ne uspeva da bude išta više od manje vešte varijante prvog DECOYS.

Čini mi se da razlog zašto ovaj film nema energiju DECOYSa nije u tome što su ga radili manje talentovani ljudi, ili barem nije isključivo u tome.

Razlog leži u nečem drugom. Dok je Cameron radeći ALIENS praktično imao svoj high profile debi u Holivudu, pa konačno i dok je Matt Hastings pun očekivanja radio DECOYS kao svoj high concept debi sa kojim bi mogao da se probije (iskreno čudi me što nije i što je ostao u domenu Sci Fi Channel produkcija), Lando, inače bivši DP, je shvatio da je rad na DTV sequelu za DECOYS u suštini dead end job koji mui ni u teoriji ne može doneti neku reputaciju, osim među buffovima, i da su uostaliom i Dina Meyer i Tobin Bell došli tu da cash-inuju svoju žanrovsku reputaciju.

Iako sam ja sklon da u DTV sequelima prepoznam kvalitet, u ovom prosto ekipa nije bila dovoljno motivisana.

Međutim, čak i kao takav, DECOYS 2 je sasvim legitimno gubljenje vremena

* * / * * * *

No comments:

Post a Comment